INGYENES SZÁLLÍTÁS 15.000 Ft FELETTI VÁSÁRLÁS ESETÉN

Általános Szerződési Feltételek

GDPR Ready - General Data Protection Regulation

Céginformációk

Az oldal üzemeltetője, illetve az oldalon megrendelhető termékek gyártója; 

The XX Solutions Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely: 1055 Budapest, Balaton utca 19. 6/4.
Adószám: 28797285-2-41

Közösségi adószám: HU28797285
Cégjegyzékszám: 01-09-374367
Vezetve a Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

Elérhetőségeink:

Postacím: 1055 Budapest, Balaton utca 19. 6. emelet 4. ajtó.
Telefon: +36302537233
E-mail: info@xxnails.hu
Szolgáltató képviselője: Prekop Ádám Botond, Sárándy Rajmund
Jogi nyilatkozatunk nyelve: magyar 

Panaszkezelés:

Esetleges panaszával az alábbi elérhetőségeken élhet akár írásban akár telefonon.
Telefon: +36302537233
E-mail: info@xxnails.hu

Tárhelyszolgáltató:

ATW Internet Kft.
H-1138 Budapest, Esztergomi út 66. fsz. 1.
Adószám: 13471868-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-736956
Email: info@atw.co.hu

 

 

Megrendelés

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
Műköröm kellékek, kozmetikai termékek

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! 

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Akcióink a mindenkori készlet erejéig érvényesek. 

Kuponok, kedvezmények:
A megrendelés során a vásárlóknak lehetőségük van különböző, a szolgáltató által kibocsátott, kedvezményeket biztosító kuponkódok beváltására. A kedvezmények nem összevonhatók!
A kedvezményes kuponok (ha leírásuk nem jelöl meg mást) csak olyan termékekre biztosítanak kedvezményt, amelyek nem eleve kedvezményes áron találhatóak a webáruházban.
Egy vásárláshoz csak egy kupon váltható be.

Hűségpont rendszerrel kapcsolatos információk:

  • Regisztrációt követően 300 pont íródik jóvá a pontgyűjtő számlátokon.
  • Minden elköltött 100 Ft után 3 pontot írunk jóvá.
  • Pontok beváltása esetén minimum 2 000 Ft értékben szükséges rendelni.
  • A megszerzett pontokat a  következő év január 31. napjáig  használhatod fel, ezt követően törlésre kerülnek.
  • A pontokat a felhasználói fiókotokban tudjátok nyomon követni.
  • Más akcióval, kuponnal nem összevonható a pontgyűjtő számla (pl. Black Friday, kuponos kedvezmények).

Regisztráció:
Weboldalunk lehetőséget biztosít regisztrációra az egyszerűbb vásárlás és különleges kedvezmények, hűségpont rendszer elréséhez, de a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

Rendelési információk:
A vásárlás regisztráció nélkül lehetséges. A megrendelés elektronikus úton zajlik, az oldalon található kosár és rendelési felület használatával. A megrendelés elküldésekor: név, telefonszám, email cím, szállítási cím, számlázási cím megadása szükséges. A hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért felelősség az oldal üzemeltetőjét nem terheli. 

Oldalunkon történt rendelésével minden vásárló elismeri, hogy elfogadja és magára nézve kötelezőnek tartja az Általános Szerződési Feltételeinket. 
A megrendelés leadása után a vásárlóhoz e-mail útján érkezett automatikus rendszerüzenet a megrendelés rögzítéséről tájékoztató jellegű (első rendszerüzenet).

Adatbeviteli hibák javítása:
A megrendelési folyamat első lépésében vevőnek módja van a kosarába válogatott termékeket törölni, illetve azok darabszámát módosítani. A megrendelés második lépésében vevő a megrendeléséhez szükséges adatait adja meg, a kitöltés esetleges hiányosságaira a rendszer figyelmeztet. Megrendelés véglegesítése után rendszerünk automatikus visszaigazoló emailt küld a rendelés során megadott adatokkal. Ha a vásárló úgy találja, hogy elírást vagy hibát tartalmaznak megadott adatai, úgy az info@xxnails.hu email címen tudja jelezni adatmódosítási igényét.

A megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10 – 16 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfél szolgálatunk minden esetben 48 órán belül e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A vásárlók megrendelés során megadott adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk, azokat harmadik személy részére hozzáférhetővé nem tesszük. Részletek Adatvédelmi nyilatkozatunkban

Az elektronikus szerződéskötés lépései
Vásárló az oldalon található kosár és rendelési felület használatával leadja megrendelésését. 

A megrendelés bankkártyás fizetés választása esetén akkor teljes, ha vásárló a megrendelt termék(ek) ellenértékét, illetve a szállítási költséget bankkártyája segítségével online kiegyenlítette. 
A megrendelés előreutalásos fizetés választása esetén akkor teljes, ha vásárló a megrendelt termék(ek) ellenértékét, illetve a szállítási költséget bankszámlánkra való utalással kiegyenlítette.
A megrendelés utánvétes fizetés választása esetén a megrendelés leadásával teljes.

A Felek közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról vagy elutasításáról szóló visszaigazolást (második, visszaigazolásról szóló üzenet) vagy a Megrendelésre vonatkozó e-számlát.

A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés nem írásba foglalt szerződésnek minősül. A megkötött szerződés nem kerül iktatásra, azonban a rendelés leadásakor Vásárló által elfogadott ÁSZF dátum alapján Társaságunk által, kérésre visszakereshető.

 

 

Fizetés

FIGYELEM! A számlák kiállítása távnyomtatással történik, azaz a csomagban vagy postai úton nyomtatott számlát nem küldünk, csak a vásárláskor megadott email címre, PDF formátumban. Az így átküldött számla nem e-számla, így kizárólag kinyomtatva használható adóügyi bizonylatként.


Utánvét:

A csomag értéke és - amennyiben felszámításra került - a szállítási díj a küldemény átvételekor fizetendő a futárnak, készpénzben vagy bankkártyával. Ez a fizetési mód MPL (Posta) házhoz szállítás esetén nem választható.
Az utánvételes fizetési mód díja egységesen 390 Ft.


Banki előre utalás:

A rendelés teljes összege a megadott bankszámla számra utalandó. Kérjük, a megrendelés könnyebb azonosítása érdekében az átutalás közlemény rovatában tüntesd fel a megrendelés azonosítóját. A küldeményt az összeg számlánkon történő jóváírása után azonnal átadjuk a szállítást végző futárszolgálatnak, amennyiben a jóváírás tárgynap 12 óráig megtörtént.

Banki adatok:

The XX Solutions Kft.
1055 Budapest, Balaton utca 19 6/4.
Bank: K&H
Bankszámla szám: 1040 4027 5052 6978 7290 1009

A fenti bankszámlaszámra kizárólag forint alapon fogadunk átutalásokat. Amennyiben euróban szeretnéd megrendelésed ellenértékét rendezni, kérjük, jelezd azt a megrendelés 'Megjegyzés' rovatában és kollégáink e-mailben elküldik a rendelés EUR alapú visszaigazolását és a kapcsolódó banki adatokat.


Online bankkártyás fizetés:

Webáruházunk részére a Simplepay online kártyaelfogadó rendszert az OTP Mobil Kft. biztosítja biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a Simplepay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház a kártyád, illetve mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Áruházunkban a következő kártyatípusokkal fizethetsz: Mastercard, Maestro, Visa, Electron, American Express.

FIGYELEM! Változás a bankkártyás fizetésekkel kapcsolatban.
Az erős ügyfélhitelesítés (Stong Customer Authentication, SCA) egy plusz biztonsági ellenőrző lépés a bankkártyás fizetések és az elektronikus fizetési műveletek során. Az erős ügyfélhitelesítés azt biztosítja, hogy bárhol is történik a vásárlás, illetve a bankolás, csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesíthesse a tranzakciót. 

 

 

Szállítási feltételek

A termékek kiszállítása futárszolgálattal háztól-házig, csomagpontra vagy csomagautomatába, a rendelésben megadott magyarországi, belföldi címre történik hétfőtől-péntekig, munkanapokon 8 és 17 óra között, a választott futárszolgálat által megadott 3 órás időablakban történik.
A szállítási költségek a vételáron felül fizetendők.

 

Választható szállítási módok:

  • GLS csomagautomata
  • GLS csomagpont
  • GLS házhoz szállítás
  • MPL (Posta) házhoz szállítás

 

Szállítási költségek:
(belföldi szállítások esetén érvényesek)

Szállítási mód: Szállítási díj
(1.000-14.999 Ft között)
   
GLS csomagautomata 990 Ft
GLS csomagpont 1.090 Ft
GLS házhoz szállítás 1.590 Ft
   
MPL (Posta) házhoz szállítás 7.990 Ft
   
   
Szállítási mód: Szállítási díj
(15.000 Ft -tól)
   
GLS csomagautomata 0 Ft
GLS csomagpont 0 Ft
GLS házhoz szállítás 0 Ft
   
MPL (Posta) házhoz szállítás 7.990 Ft

 

 
A fenti árak 2024. december 12-től 2025 december 12-ig érvényesek. A futárszolgálatok díjmódosítása esetén a fenti díjak érvényességi időn belül is módosulhatnak.

  • A szállítás regisztrált egyéni felhasználóink és céges vásárlóink (nem viszonteladók) esetén, (amennyiben a GLS szolágáltatásait veszik igénybe) bruttó 15 000 Ft feletti, egy összegű vásárlás esetén belföldi címre INGYENES. Amennyiben cégünk hibájából nem tudjuk rendelése bármely tételét szállítani, és ezzel a vásárlás végösszege az ingyenes szállítási küszöb alá csökken, a rendelést továbbra is ingyenesen szállítjuk házhoz. Ha az ingyenes küszöbérték alatti megrendeléséhez további termékeket rendel, így átlépve az ingyenes szállítási határt, a megrendelést szintén ingyenesen szállítjuk házhoz.
  • Utánvételes fizetési mód szolgáltatási díja: 390 Ft
    FONTOS! Csomagautomatás szállítási mód és utánvételes fizetés választása esetén az automatánál kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség!
  • A futárszolgálatnál vagy csomagponton bankkártyával történő fizetés is utánvételes fizetésnek minősül. csomagpontra történő utánvételes fizetési mód választása esetén az elérhető fizetési módokat mindig egyeztesse a választott csomagponttal.
  • Online bankkártyás és banki előre utalásos fizetési mód díja: 0 Ft

Fontos szállítási információk:

  • A szállítási határidő mindig az adott rendelés beérkezési idejének függvénye, átlagosan 1-3 munkanap, kivéve a kiemelt időszakokat (pl. akciós termékek és/vagy időszak miatt várható nagy érdeklődés - ld. a legutolsó bekezdést), amikor a szállítási idő jelentősen meghosszabbodhat. A webáruházban feltüntetett árak és feltételek Magyarország területén leadott megrendelések és kiszállítások esetén érvényesek.
  • Ha a megrendelés státusza 'Lezárt', akkor megrendelése a következő munkanapon átvehető, vagy szállítja azt szerződött futárszolgálatunk.
  • Amennyiben a feladott megrendelés nem érkezik meg a jelzett időpontig, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a ügyfélszolgálatunkkal, hogy a problémát haladéktalanul kezelhessük.

Visszaszállítási szolgáltatás:

Amennyiben nincs lehetősége vagy ideje csomagot feladni garanciaidőn túli vagy elállási joggal összefüggő szállítással kapcsolatban, válassza visszaszállítási szolgáltatásunkat. Ebben az esetben a GLS házhoz szállítás (1 590 Ft) alapdíján felül fizetendő egy visszaszállítási felár, amely jelenleg 950 Ft. Ezen szolgáltatás keretében az előre egyeztetett névről és címről az Ön által megadott időben felveszi a futárszolgálat a csomagot a felvétel napján pontosított 3 órás időintervallumban. Önnek csak a be kell csomagolnia a terméket, a többit mi intézzük! A szállításhoz szükséges csomagcímkét is a futár viszi magával csomagfelvételkor.

Szállítás külföldi cím esetén:

  • Külföldi szállítási cím esetén a pontos szállítási díjat rendszerünk automatikusan kiszámolja az aktuális csomag tömegétől függően, az alábbiak szerint.
Súly 1. Régió 2. Régió 3. Régió 4. Régió

 

Ár/csomag Ár/csomag Ár/csomag Ár/csomag
< 2 kg 7 978 Ft 9 467 Ft 11 174 Ft 32 351 Ft
< 3 kg 9 623 Ft 9 700 Ft 16 953 Ft 43 742 Ft
< 5 kg 9 700 Ft 9 936 Ft 20 027 Ft 47 358 Ft
< 10 kg 10 014 Ft 10 092 Ft 22 791 Ft 58 609 Ft
< 15 kg 10 406 Ft 11 031 Ft 24 635 Ft 72 678 Ft
< 20 kg 10 875 Ft 11 891 Ft 27 711 Ft 86 743 Ft
< 25 kg 11 577 Ft 12 674 Ft 30 020 Ft 102 820 Ft
< 30 kg 12 360 Ft 13 455 Ft 32 322 Ft 118 891 Ft
 < 40 kg 12 985 Ft 16 584 Ft 39 237 Ft 149 033 Ft

 

1. Régió Szlovákia (1), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (2)
2. Régió Lengyelország, Németország (2), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein, Bulgária, Svájc (3)
3. Régió Dánia, Vatikán (3), Olaszország, Franciaország (3-4), Monaco (4), Nagy-Britannia, Észak-Írország (4-5), Írország (5)
4. Régió Litvánia (3), Lettország, Spanyolország (4), Svédország (4-7), Észtország, Málta (5), Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország (5-7), Ciprus(6-7)



  • Külföldi szállítási cím esetén a szállítási díj a rendelés értékétől függetlenül mindig fizetendő.
  • Külföldi szállítási cím esetén kérjük a pénztárfolyamat végén a 'Megjegyzés' rovatban megadni, hogy EUR vagy HUF alapon szeretnéd rendelésedet fizetni, mert ettől függően küldjük majd Neked a visszaigazolást és a banki adatokat. EUR átutalás választása esetén €100 rendelési összeghatár alatt €5,99 banki tranzakciós díjat számítunk fel.
  • Ezen esetekben kizárólag banki előre utalásos fizetési mód választható, melynek részleteit visszaigazoló e-mailünkben találod. Az összeg beérkezése után adjuk át csomagját a futárszolgálatnak.
  • Külföldi szállítást alapesetben a GLS futárszolgálattal bonyolítunk a pénztárfolyamatban megadott kalkuláció alapján.
  • Ha a keresett szállítási országba nem kínál rendszerünk szállítási opciót, vagy 40 kg-nál nehezebb a küldemény össztömege, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@xxnails.hu címen.


FONTOS INFORMÁCIÓ KIEMELT IDŐSZAKOKBAN ÉRVÉNYES SZÁLLÍTÁSI IDŐVEL KAPCSOLATBAN!
Kiemelt, akciós időszakokban (pl. extra akciók, adventi hetek, Black Friday, stb.) a szállítási idő a beérkező megrendelések száma miatt jelentősen, akár 2-3 héttel is meghosszabbodhat. Munkatársaink mindent megtesznek a megrendelések mielőbbi kiszállítása érdekében, és szeretnénk mindenkit a lehető leggyorsabban kiszolgálni, de a hosszabbra nyúló szállítási idő miatt szíves türelmüket és megértésüket kérjük ezen időszakokban. A megrendelések státuszáról folyamatosan, automatikus email üzenetben tájékoztatjuk vásárlóinkat.

 

Elállási jog

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a postázást megelőzően a vásárlástól indoklás nélkül elállni. Ezt az igényét köteles e-mailben jelezni az info@xxnails.hu e-mail címen. 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

 A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

 Ha a Szolgáltató a jelen tájékoztatásnak nem tesz eleget, a 14 napos elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

7.2. A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.

7.3. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

7.4. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

7.5. A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalta e költség viselését.

7.6. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

7.7. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

7.8. A Fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
d. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
e. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
f. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

7.9. Szolgáltató a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Ugyanakkor a Szolgáltatót visszatartási jog illeti meg.

7.10. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

7.11. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

7.12. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

7.13. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

7.14. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. 

7.15. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

7.16. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

7.17. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt nyilatkozat segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. A megrendelt terméket postai úton, személyesen, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Fogyasztó a Szolgáltató részére. 

7.18. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. 

7.19. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

7.20. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

7.21. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

7.22. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti Fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

7.23. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

7.24. (Csak akkor alkalmazandó, ha Szolgáltató szolgáltatást is nyújt az értékesítés mellett.) Ha a Fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a távollévők között kötött szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A Fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a Fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.

7.25. Elállási jog gyakorlásának a menete:

7.25.1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

7.25.2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe.

7.25.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, vagy szolgáltató részére átadni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. 

7.25.4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

7.25.5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
 

 

 

Szavatosság, jótállás, garancia

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

Kellékszavatosság

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Felhasználó - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

A webáruházunkban vásárolt hibája esetén Felhasználó - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhasználó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint:
(a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
(b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (...) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
- Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.
- Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
- Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

- Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
- A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
- A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
- A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
- A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
- Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
- A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
- A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

 

Alkalmazandó jog, jogérvényesítés

Jelen Szerződés vonatkozásában a magyar jog az irányadó.

A  fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.
Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Pest Megyei Békéltető Testület
székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.;
levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
e-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
telefon: 06-1-269-0703

Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást és együttműködik annak eljárása során.
Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a https://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül. A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: https://jarasinfo.gov.hu/.

Sütibeállítások

Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Részletesebb tájékoztatást erről az adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz. Kérlek jelezd, hogy te hogy szeretnél böngészni.